Ullas blog

torsdag 17 oktober 2019

Del 11 i rehabproscessen. Nya höjder

Igår gick jag drygt 9 km i ett svep och sedan knappt 3 km till. Efter det kändes det fantastiskt och jag kunde tom sitta, ca 20 minuter 2 gånger. Sen upptäckte jag plötsligt att jag gick som vanligt i trappen, utan att jag tänkt på det. Vet inte om jag får men det gör jag i alla fall. Och dessutom behöver jag faktiskt ingen krycka inomhus. Jag går snyggt och stadigt utan den.

Idag har jag gett mig en vilodag, bara varit till brevlådan (drygt 1.5 km tor). Och då lyckades jag även höja farten. Jag har gått störigt långsamt förut, max 4.1 km/tim. Idag blev det 4.8 km/tim. Barnbarnet Natanael fick småspringa för att hänga med mig.

Ikväll ska jag göra ett eldprov igen, in i bilen, och sen lite affärsvandring. Får se nu hur det går????

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida