Ullas blog

tisdag 15 oktober 2019

Del 10 i rehabprocessen. PĂ„ g igen 😍

Söndagen slutade inte bra. Först satt jag tyvÀrr en stund till. Sen hade jag sÄ ont, sÄ jag kunde inte gÄ inomhus ens. Det blev ingen mer promenad. Och jag var dyster. Jag var rÀdd, att nÄgot allvarligt hÀnt. NÀr jag var uppe vid 2-tiden pÄ natten var det lika illa men vid 5-tiden hade det slÀppt.

Jag var heltaggad pÄ att ut och gÄ. Men det regnade, sÄ jag vÀntade lite. Sen sÄg det ut att hÄlla upp men jag bedrog mig. SÄ blöt var det lÀnge sen jag var. Men promenaden var underbar. Inte det minsta ont. Det var lika bra att duscha direkt, nÀr jag ÀndÄ var sÄ blöt. Sen infann sig det dÀr vÀlmÄendet igen. Inte minsta smÀrta. Det blev en promenad till efter regnet. Och inatt har jag sovit som en prinsessa.

Nu lÀngtar jag ut. Men det hÀllregnar, sÄ jag fÄr invÀnta bÀttre tider.

Slutsatsen Àr att sitta gÄr fortfarande inte. Jag fÄr vÀl helt enkelt vÀnta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera pÄ Kommentarer till inlÀgget [Atom]

<< Startsida